Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
31 maj, 12:50 7 kommentarer
Hej, vi i A-pojk har fått frågan att hjälpa till inför MTB-loppet Strängnäs 500 igen och tackat ja , vi kommer få ca 6000kr för arbetet som kommer tilldelas spelarpotterna för de som anmäler sig och vill hjälpa till. Utöver det så kommer de föreningar som varit med och arbetat i Strängnäs 500 få en del av vinsten och den kommer då tillfalla vårat lag.
VIKTIGT!
Skriv i kommentarerna nedan vilken pass ni tar och hur många ni är.
5 Juni Uppmärkning av MTB-bana (vanlig arbets- och skoldag): Sätta upp skyltning, 4pers + 2 fordon, skriv om ni har bil eller inte
kl11-16, ta med spett och mindre slägga.
Samling kl 11 SMOL-gården (jag har spett och slägga om någon behöver låna)
- Jana & Uffe 2 st (Uffe bil)
-Ludde 1 st Bil
-David 1 st
FULLT
6:e juni: 7st flaggvakter,
Det går bra om man har sällskap av någon vuxen på varje ställe, kl 8 till max kl 11 beroende på var på banan man blir placerad. 1-4h arbetspass.
Samling kl 08:00 Visholmen
- Camilla och Elias 3st
- Josh 1st
- Johan M 1 st
- Emil P 1 st
- Anton 1 st
FuLLT
7:juni, inplockning skyltar bansträckning, rensning av klammer på skyltar och pinnar samt leverans av material till uppsamlingsstället
2st,
- Wallins 2st tar den.
FULLT
Länk till evenemanget
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Ulf Wallin 31 maj, 12:55
Vi tar söndagen, 2st Wallin.
Camilla Rosén 31 maj, 12:59
Elias och jag kan vara flaggvaketer 6:e
Joshua Mugisha 31 maj, 23:20
Om jag tar ett pass hur mycket snackar vi
Ulf Wallin 1 jun, 05:57
Feta stash josh, feta stash, jag skriver upp den på lördagen
Jana Wallin 3 jun, 20:43
vi behöver nu 4 st som hjälper till på fredag och 3 st på lördag. Vill man ta fler pass är det helt ok 👍 bra tillskott till lagkassan och vill ungdomar eller föräldrar som ska upp till J18 hjälpa till kommer vi givetvis skicka spelarpott sen till er. Nu hjälps vi åt! Tusen tack 🙏 🤩
Emil Pettersson 4 jun, 14:35
Lena och Emil kan vara flaggvakter.
Jana Wallin 4 jun, 15:29
Ändring, Skrev upp Emil efter önskemål så är Lena reserv om det ej blir fullt.:-)